Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 10:18 0 kommentarer
Att gå i en crawlskola är både spännande och roligt. Man får upptäcka hur lätt och skönt det är att röra sig fram i vattnet när man hittar rätt teknik. Det är härligt att märka hur man blir snabbare och starkare för varje gång.
Samtidigt lär man sig också bröstsim med andning, vilket gör att man blir tryggare i vattnet och kan simma längre utan att bli trött.
Det är en fin känsla att kunna byta mellan simsätten och att man klarar olika tekniker.
På kursen får man dessutom öva tillsammans med andra,skratta,peppa varandra och känna gemenskap.
Välkommen med din anmälan
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer